Wat zijn de betaalmethodes?

Via iDEAL
Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af via jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Voor deze betaalmethode is een positief saldo op je bankrekening vereist.

 

Is een betaling bij CJ-Redesign veilig

We gebruiken de SSL-methode. Hierdoor worden alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwt versleuteld, waardoor het niet kan worden bekeken door anderen. De belangrijkste bescherming is echter jouw eigen wachtwoord. Geef jouw wachtwoord nooit aan andere mensen en vermijd open toegang tot jouw account.

CJ-Redesign voldoet aan alle geldende privacywetgevingregels en de wettelijke voorschriften. Jouw contactinformatie wordt enkel gebruikt om bestellingen te verwerken en om onze diensten voortdurend te verbeteren. Informatie wordt nooit zonder jouw toestemming verstrekt aan derden. Voor meer details zie de Algemene Voorwaarden.  Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij bijvoorbeeld ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. https://www.ideal.nl/

Hoe kan ik online bestellen bij CJ-Redesign.nl

Bestellen bij CJ-Redesign gaat via een paar eenvoudige stappen. We adviseren je een account aan te maken om te bestellen. Dit maakt het bestellen in de toekomst makkelijker. Ga hiervoor naar ‘Inloggen/Registreren’ bovenaan de pagina. Hier klik je vervolgens op ‘Registreren’. Daarna kun je je gegevens invullen om een eigen account aan te maken. Om te kunnen bestellen heb je niet altijd een account nodig.

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel en dan op ‘Klik en bestel’. Het artikel wordt nu in je winkelmand geplaatst. Je kunt nu verder winkelen of afronden.

Stap 2
Als je je bestelling wilt afronden, klik dan bovenaan het scherm op ‘winkelmand’ en vervolgens op ‘bekijk je winkelmand’.

Stap 3
Controleer de gegevens van je bestelling in je winkelmand. Hier kun je ook eventueel je bestelling wijzigen. Dat kan door het aantal, de kleur of de maat zelf te wijzigen en vervolgens te klikken op ‘wijzig winkelmand’. Heb je een kortingscode dan kun je deze ook invullen in je winkelmand, onderaan het product overzicht. Kies dan voor een leveroptie.

Stap 4
Klik vervolgens op ‘naar de kassa’.

Stap 5
Ben je niet ingelogd, dan kan dat in het volgende scherm. Je kunt hier ook bestellen zonder een account aan te maken en je kunt alsnog in deze stap een account aanmaken.

Stap 6
Je kunt nu je adresgegevens invullen of wijzigen. Is alles goed ingevuld klik dan op ‘ga naar bezorgen’.

Stap 7
Accepteer de algemene voorwaarden en klik vervolgens op ‘Ga naar betalen’.

Stap 8
In het volgende scherm kies je een van de betaalmethodes. Vul de benodigde gegevens in en klik op ‘betalen’.
Je bestelling is nu geplaatst en je ontvangt per email een bestelbevestiging.

 

Heb ik een account nodig om te bestellen?

We adviseren je een account aan te maken om te bestellen. Dit maakt het bestellen in de toekomst makkelijker en geeft je de mogelijkheid om gebruik te maken van Favorites. Ga hiervoor naar ‘Inloggen/Registreren’ bovenaan de pagina. Hier klik je vervolgens op ‘Registreren’. Daarna kun je je gegevens invullen om een eigen account aan te maken. Om te kunnen bestellen heb je niet altijd een account nodig.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat wij een zeer snelle levering willen garanderen zijn veel van onze processen geautomatiseerd. Deze processen kunnen helaas niet onderbroken of tussentijds gewijzigd worden. Wacht daarom de ontvangst van je bestelling af en retourneer de order binnen 14 dagen naar het opgegeven retouradres.

Wanneer de postcode/huisnummer combinatie niet klopt, gaat PostNL altijd proberen alsnog het juiste adres te vinden. Mocht dit niet lukken, dan wordt het pakket retour afzender gestuurd. Je kunt eventueel proberen om via PostNL het pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt te laten afgeven. Dit kun je doen in de app van PostNL, nadat je de track en trace van de zending hebt ontvangen.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Ga naar ‘Inloggen/Registreren’ bovenaan de pagina en klik op ‘Inloggen’. Klik vervolgens onder ‘Heb je een account?’ op ‘wachtwoord vergeten?’

Wachtwoord
Ben je je wachtwoord vergeten, dan vul je gelijk je e-mailadres in en klik op ‘verstuur’. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link. Klik op deze link om een nieuw wachtwoord op te geven.

 

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Als je inlogt in je account, kun je zelf je persoonlijke gegevens wijzigen (waaronder e-mailadres en wachtwoord) en kun je hier meerdere factuur- en afleveradressen opgeven of wijzigen. Ook kun  jouw bestellingen.

 

Ik heb problemen met mijn “winkelmandje”.

Het kan voorkomen dat als je winkelmand lang gevuld is dat een artikel uit voorraad raakt. Je krijgt dan de melding bij het betreffende artikel dat er geen voorraad meer van is. Dit artikel moet uit de winkelmand verwijderd worden om verder te kunnen gaan met bestellen.

 

Als ik meerdere bestellingen plaats op dezelfde dag, betaal ik dan meer verzendkosten?

Ja, je betaalt iedere keer als je een bestelling plaatst verzendkosten. Ons systeem ziet dit als een aparte bestelling, dus het is voordeliger om alles in een keer te bestellen. Bestellingen kunnen na het plaatsen niet meer aangepast worden.

 

Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen.

Als je na een 2 uur nog geen orderbevestiging hebt gekregen neem dan contact op. Het kan zijn dat je order niet goed is doorgekomen.